weekend

20140315_102524 20140315_102513

Zaterdag ging ik met de kids naar de bieb waar we hun kunstwerken bewonderden die ze klassikaal hadden gemaakt rond het thema “nachtmerries” en koos Kane zo maar efkes 6 boeken !

Ik leende enkele boeken uit die over onze Paasvakantie bestemming gaan. We deden inkopen voor Bliksem bij Tom & Co en in de Spar voor onszelf.

Na de middag liet ik hun voeten meten bij Torfs die tegenwoordig een digitaal toestel hebben, het resultaat vond ik belachelijk. Ik koop écht geen schoenen “op de groei”, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Dean draagt 34 en Kane 31. We profiteerden van de -10% aktie en kochten Timberland sandalen voor Kane.

Daarna nog een stopke bij den Ozo Heppie waar Dean een mooie blauwe broek vond ! En da’s ni evident tegenwoordig om voor hem lange broeken te vinden want ze zijn allemaal een straat te lang !!! En ja ik weet dat dat mode is om die op te rollen maar 2x oprollen vind ik echt wel het maximum !

Manlief trok naar Dreamland in Tienen waar ik woensdag telefonisch via Dreamland Wilsele een insectenhotel had laten opzij zetten. Hij kwam naar huis met 2 exemplaren !

Onze nieuwe “kapstok” werd omhoog gehangen. ‘s Avonds was het genieten van de Nacht van de Vlaamse Televisiesterren.

Op zondag werd er opgeruimd, gepoetst en gingen de kids eindelijk nog eens een keertje naar de Scouts !  En ze kwamen terug met de verbazing wekkende boodschap dat ze mee op Paaskamp gaan ! Dus moeten we veldbedjes en slaapzakken kopen en gamellen !

Leave a Reply

