vrijdag

Vrijdag ging ik in de voormiddag naar de kapper, een stukje eraf en den uitgroei bijgewerkt, volgende keer gaan we eens experimenteren, dat zal in mei zijn denk ik …

Om  half 3 had ik afspraak bij de osteopaat, een collega van mijn vaste osteo want zij werkt niet meer op vrijdag sinds ze een tweede zoontje heeft. Ook haar collega is heel sympathiek en wist meteen waar ze moest drukken … Het heeft zeer gedaan maar mijn nek is los !!!! Mijn tussenribspieren zijn geraakt … het rustig aan doen en niks liggen heffen, duwen, trekken of sleuren hé … I hate it 😉 stretchen mag ik wel !

Na school reden we door naar de logo waar we te horen kregen dat Kane een taalachterstand zou hebben, da’s een conclusie die ze maken na amper 3 testjes van 2 weken geleden … Hij kreeg nog 2 andere testen waarvan ik dacht dat er oefeningen bij waren die er over waren en dat zei ik ook. Ik kreeg gelijk dat er elementen tussen zaten die nog té moeilijk zijn maar da’s blijkbaar normaal … Ik heb er nu al serieus mijn bedenkingen over … We zien wel of hij er wel degelijk baat bij gaat hebben als we effectief gestart zijn …en dan die hele procedure om terugbetaling te krijgen van het RIZIV daar krijg ik nu al grijs haar van 😉

Leave a Reply

