beetje oververmoeid …

Maandag morgen naar de dokter geweest : gekneusde ribben gordel en contusie aan rechterarm werd er op het attest van arbeidsongeschiktheid geschreven, dat is ondertussen gepost en mijn ziektebriefje is reeds bij mijn werkgever. Voorlopig kreeg ik één weekje rust voorgeschreven. Mijn ogen liggen diep in mijn kassen en ik heb donkere kringen onder mijn ogen, een logisch gevolg van slecht slapen wegens pijn én slechte bedden op vakantie…

De was is weg gewerkt. Ik zal deze week vooral Digi kijken en lezen, ik voel me ook moe en mijn rechterkant wil ni mee en daar word ik lastig van … rusten is de boodschap !

One thought on “beetje oververmoeid …

  1. Oh wat jammer… 😦 ik kom altijd herboren en opgeladen terug van skiverlof. Hopelijk is het avontuur toch nog voor herhaling vatbaar dan ?

    Like

Leave a Reply

