geweldig !!!

Gisteren was vroeg gaan slapen geen optie want het was hier Carnaval en er stond nog ne wagen zo goed als vlak aan ons deur. Tegen de klok van 11 lagen we allen in dromenland. Ons bedden thuis zijn natuurlijk weer beter maar het gaat !!!

We hadden geen van allen honger vanmorgen … allemaal kriebelkes in den buik om op die latten te gaan staan zelfs bij manlief want bij hem was het ondertussen 10 jaar geleden. Bij mij ietske langer … 32 jaar nl. van in het zesde leerjaar …

We reden naar Feldberg, één van de grotere skioorden hier in de buurt. Parkeren ging vlotjes. En dan op zoek naar bottinnen en skies voor ons allen (behalve papa die heeft zijn eigen boots). Er viel al een pak van mijne stress weg toen ik zag dat de skies tegenwoordig een pak korter zijn dan zoveel jaar geleden.

Dean die begon direkt te klimmen en naar beneden te glijden. Ik en Kane deden hetzelfde en dat verliep vlotjes. De kids kregen rond half 1 een uur privé les en ik ook apart door een andere lerares en die was elke euro waard want ik leerde wat bij en ben helemaal opgefrist. Eerst laten zien of ik kon remmen en daarna gingen we meteen met de “ankerlift” naar boven, de eerste 10x niet helemaal tot boven maar halverwege. Ik moest mijn bochten oefenen naar links en rechts en dan grote lussen maken, heel veel remmen … Uiteindelijk gingen we helemaal tot boven waarna ik 2x naar beneden kwam zonder brokstukken … ongelooflijk ik ben supertrots op mezelf en op de kids !

Onze lunch was niet meteen de gezondste : Jaffa cakes en vanille wafeltjes met Fanta (yakkes). Voor morgen deden we inkopen in de Lidl !

Nadien reden we naar Altglashütte waar ook enkele pistes zijn (blauw en rood) waar manlief afrees terwijl ik met de kids naar de slee piste ging om onze “scheppen” te testen. De piste was vrij lang en zorgde voor enorme snelheden, ik hield het al bekeken na één afdaling want ik was 2x gevallen (door mijn Uggs) graaf hé, van de gansen dag rechtgebleven op skies !!! De kids maakten nog een sneeuwman
20140304_153722

Nu ff chillen op de kamer, straks naar beneden om te gaan eten bij de gastvrouw en morgen terug de latten op !!!

Dean
Dean
Kane
Kane

20140303_160955

zoveel sneeuw onderweg naar de pistes

20140304_111433 20140304_111444 20140304_111455

Dean in de iglo in Feldberg

Meer foto’s volgen later nog, deze verstuurde ik met mijn gsm naar mijn dropbox.

Leave a Reply

