admin en inkopen doen !

Image

Donderdag na mijn werk reed ik richting Rotselaar naar mijn diëtiste. Terwijl kon ik in “de Molen bij Gilbert” (hij kwam enkele maanden geleden op tv in “Iedereen Beroemd” verse bokes kopen : een spelt/tarwe brood en een superdonker brood met teveel om op te schrijven in, alles wordt op een authentieke manier gebakken. Ik bekeek ook even de bio veggies en vroeg wat info, hier kom ik zéker terug om groenten te kopen !

Vanmorgen reed ik direkt door nadat ik de kids had afgezet aan school : Dean als clown en Kane als een soort cowboy.
Eerste halte : het syndicaat om formulieren af te halen die ik elke maand moet invullen omdat ik deeltijds werk. Ik was er ruim voor 9u en het was al open, tot daar het goede nieuws … want er stond al ne man of 5 voor mij aan het onthaalloket … En ik moest mee aanschuiven dus enkel en alleen om blanco papieren op te halen … Toen het aan mij was vroeg ik dan ook 6 exemplaren ipv de gebruikelijke 3 die ze meegeven. De kerel aan het onthaal sputterde wat tegen want ik kan er maar 3 tegelijk laten afstempelen in het gemeentehuis. Dat weet ik, antwoordde ik maar dan moet ik binnen drie maand niet nog eens aanschuiven ! Hij gaf er met tegenzin 6 en ikke weg ! Aansluitend naar het gemeentehuis om ze te laten afstempelen, daar was het heel rustig en werd ik geholpen door iemand die ik ken dus moest ik mijn ID niet laten zien.

Next stop : mijne werkgever om de planning en MC op te halen en DC af te geven. Ik moest het doen met den assistent dus weet ik niets meer over de MC kwestie maar ik mailde met de bazin, afwachten dus !

Bij Zeeman nog wat props voor het feest van morgen en bij De Standaard een cadeau bon want Dean mag morgen naar een verjaardags/zwemfeest.

Voorlaatste halte : den Delaise waar ik alle ingrediënten kocht voor het feestje van morgen en als allerlaatste bij de Spar waar daar kun je momenteel 4 pakken koeken (van Boni) kopen aan verminderde prijs door de bon van -2 euro die in het reclame folderke stond, ik kocht er ook nog wat chips.

En nu platte rust : lezen en nog wat Digi kijken want morgen wordt een super drukke dag !

Leave a Reply

