fijn weekend

Donderdag avond werden de kids hun haren geknipt door onze thuis kapster.

Zaterdag na de middag reden we richting Boomsesteenweg waar we in den Decathlon skihelmen kochten voor mij en de kids en handschoenen voor mezelf. We sprongen ook ff binnen in den AS Adventure waar we buiten een rolsjaal voor mij niks kochten. Ik denk dat we klaar zijn voor de skivakantie. Eerder waren we op de heenweg gestopt bij Aveve om potgrond (2+1) te kopen en een moestuinbak die ik op het terras kan plaatsen om kruiden en sla in te planten en 3 van die “schelpen” om bergen mee af te glijden !

Eindbestemming was Kontich waar we samen met de nichtjes en vrienden van b & b appelbollen en worsten/zalm/witloofbroodjes aten die de bomma had gemaakt. Dit jaar een verlate editie maar ze smaakten even goed als andere jaren !

20140222_190525

de appelbollen

Zondag werd er ontbijt aan huis geleverd door de juffen (dit jaar aan 10 euro/pp)

DSCN4127 DSCN4128 DSCN4129

en gingen de kids naar de Scouts : Kane had een “sportvergadering” en Dean kon zich al inleven in het “kampgebeuren” en zette een tent op en hielp mee vuur maken, hij kreeg een beetje de smaak te pakken, misschien gaat hij wel mee op Paaskamp !!!

Vanaf vandaag leef ik terug op water en brood bij wijze van spreken. Geen suiker/chocolade meer voor mij want de weegschaal is ongenadig !!! Ik weeg nog steeds 18 kilo minder dan 2 jaar geleden maar ik heb een pak strakker gestaan begin dit jaar en dat moet weer zo ! De geest is echt een raar beestje eigenlijk want ik heb me super gevoeld in het verleden met mijn huidige gewicht maar momenteel is dat niet zo en moeten er weer kilo’s af en dat zal wel lukken mits de nodige discipline …

One thought on “fijn weekend

Leave a Reply

