over printen en foto’s

Zaterdag reed ik met Dean naar Ozo Heppie waar ik op vrijdag een hoop zomerkleren had gekocht (shirts en bermuda’s). Ik had 2 stuks gevonden voor hem  maar één was te klein dus nam ik hem mee om te laten passen. We gaven de te kleine terug en kwamen buiten met 4 nieuwe exemplaren (van CKS, Name It, No Nonsense en Royal Rebel). Laat die zomer maar komen !

Na de middag kwam Cid spelen met Dean en Julie met Kane, elk had zijn bezigheid en er waren geen strubbelingen. De grote mannen hielden zich bezig met computerspellekes, WI-U’n met hun Skylanders en een Hero bouwen met de Lego terwijl Kane en Julie zich amuseerden met Bliksem en de Clics. Ik hield me ondertussen bezig met foto’s printen en inplakken in de kids hun respectievelijke albums. Ik had serieus wat achterstand weg te werken maar het is me gelukt !!! Beide albums zijn ingeplakt tot en met 31.12.2013 ! Nu zien dat ik het wat bijhou !

De Tartino van de Bioplanet is geproefd en lekker bevonden, die komt er zeker nog in. De kip curry daarentegen trok op niks en het stoofvlees is zeker niet lekkerder dan dat van de Spar (in de traiteur afdeling)  … you win some, you lose some !

Zondag na de middag vlak voor de kids naar de Scouts gingen beging ik een mega flater … ik ging op de berging op het onderste rek staan om helemaal bovenaan wc papier te nemen, big mistake natuurlijk want dat is niet bestand tegen zo’n gewicht … en radijs daar vlogen de wijnflessen de grond op … een stort was het in een zee van rode vloeistof …

Alles even buiten de berging sleuren was de boodschap, te beginnen met de 2 “Omar rekken” van den Ikea. Het was wel eens dringend nodig dat daaronder gepoetst werd maar op deze manier is het een beetje drastisch natuurlijk 😉 Ik begon met glas weg te nemen en met een dweil de wijn te laten verdwijnen. Het zag er ni uit, spijtig dak ni rap een fotoke genomen heb eigelijk … Toen manlief terug was van de kids weg te brengen was het in no time weer proper, hij is ook de perfekte man in zo’n situaties … anderen zouden beginnen brullen e.d. maar op zo’n momenten besef ik weer dat hij één uit duizenden is …

Leave a Reply

