manloos

Manlief moest op cursus met aansluitend examen naar Rotterdam voor 3 opeenvolgende dagen en besloot wijselijk om daar een hoteleke te boeken. Woensdag morgen vertrok hij. De kids vonden het maar een raar idee. Ik was 3 dagen en 2 nachten manloos en da’s geleden van toen Dean in mijn buik stak ! En toen heb ik tranen met tuiten gebleit (blame it on the hormons).

Maar dankzij sms’sen, bellen en Facebook was het allemaal een pak minder erg ! We legden een matras naast mij op de grond zodat er één kindje naast mij kan liggen en het andere op de grond. Dean lag op de matras op de grond en Kane naast mij in bed en dat beide nachten !  Op donderdag vroegen de kids wanneer papa nu eindelijk terugkwam !

We gingen vroeg naar boven, Kane sliep meteen en Dean en ik lazen nog wat. En toen was het al vrijdag en kwam papa weer naar huis !

One thought on “manloos

  1. Ik kan mij inderdaad voorstellen dat dat raar is voor die gastjes, vooral ook omdat ze het niet gewoon zijn. Hier regelmatig een nacht alleen in ons grote bed (door wachtdiensten Lief), maar meer niet en ik vind dat niet erg. 🙂

    Like

Leave a Reply

