verstrooid

Donderdag morgen vertrok ik richting werk met zoals elke donderdag  2 flessen water van elk ne liter en mijn blauwe Tupperware doos mét bestek met daarin een slaatje met surimi en tonijn en hardgekookt ei én een limoen. Zoals altijd steek ik dat in de frigo bij mijn klant. Toen ik naar mijn andere klant reed, viel ineens mijnen euro … ik was mijn eten uit de frigo vergeten te nemen … en de sleutel van de deur had ik in de brievenbus gestopt zoals altijd.

Ik draaide terug maar wist al bij voorbaat dat het een verloren zaak was : een volwassen hand in zo’n gleuf steken ???? Da’s dus quasi onmogelijk dus deed ik een tussenstop  bij de Spar (gelukkig dat er vlakbij een supermarkt was !) en kocht me een farfalle met kip.

Na mijn werk, reed ik terug naar mijn eerste klant waar de man gelukkig al thuis was zodat ik mijn doosje uit de frigo kon nemen. Dat werd dan meteen mijn avondeten !

Leave a Reply

