uche uche

Vrijdag morgen startte mijn otoke niet, er kwam zelfs geen uche uche aan te pas. Ik had het al verwacht want ze had al de ganse week wat uchend gestart.  Ik had er té laat aan gedacht en er passeerde niemand meer dus moest ik bonneke bellen. Die kwam gelukkig to the rescue ! Dean’s klas was nog in de gang de jassen aan het uitdoen, bij Kane kreeg ik de vervangjuf te zien want daar moesten we kloppen op de deur om binnen te mogen.

Manlief gebeld om het nieuws te melden,  hij kan misschien best zorgen voor een nieuwe batterij zodat ik wat meer “weerstand” heb. Ik rijd té weinig met de auto en vooral te korte afstanden. Gelukkig dat dit vandaag gebeurde en niet op een werkdag !

Leave a Reply

