pijntje

Sinds Vrijdag avond heb ik een pijntje in mijn onderrug  aan de rechterkant. Ik heb niet liggen sleuren, trekken of duwen dus ik zou niet weten hoe dat daar gekomen is … De pijn is draaglijk dus ga ik morgen gewoon werken, we zullen wel zijn hoe het evolueert. Mijn bedoeling is om dit jaar eens niet op ziekenkas terecht te komen en een volledig jaar te kunnen werken …

Dean was vanmorgen nog moe zei hij en er kwamen zelfs tranen aan te pas, ‘s avonds voelde hij zich niet lekker  en overdag in de klas was het ook al niet meegevallen want ze leerden over het menselijk lichaam meer bepaald over bloed dus moest hij naar buiten omdat hij mottig werd maar hij was niet alleen !!! De juf besloot dan ook wijselijk om hierover geen toets te houden !

Het dagelijkse leventje kabbelt rustig voort, volgend weekend zal het rustiger zijn en is er tijd om uit te slapen ! En vanaf vandaag eet ik ook weer beter na bijna 3 weken ongezonde toestanden … benieuwd wat dat gaat geven op de weegschaal !!!

Leave a Reply

