crisis ?

De eerste werkweek zit er op en ging vlotjes ! Enig minpunt : nergens ne Nieuwjaar gekregen … en dat vind ik wel spijtig, da’s nu toch een kleine moeite om een kleinigheidje klaar te zetten : een kaars bvb. Ze weten nu ondertussen allemaal wat ik waard ben want dat hebben ze al meermaals ondervonden tijdens mijn afwezigheid. Is het dan écht crisis ???

En dan gaat de prijs van de DC nog eens omhoog naar 9 euro ! Wat nog altijd maakt dat voor 36 euro je ganse keet kan gekuist zijn en da’s nog altijd belachelijk weinig ! Ik ga niet “in het zwart” werken onder de 12 euro per uur zenne !

Och ja, zolang ze allemaal vriendelijk blijven en ni lastig doen 😉 blijf ik dit met de glimlach doen !

One thought on “crisis ?

  1. en heb jij een presentje gegeven aan je klanten? want dat is toch ook maar een kleintje op te doen hé? een presentje krijgen is steeds leuk natuurlijk, minder leuk is het als mensen ervanuit gaan dat ze een presentje gaan krijgen of teleurgesteld zijn als ze dit niet krijgen.

    Like

Leave a Reply

