goeie engelbewaarders

Gisteren met het hele gezin naar Delhaize, hapjes kopen/kiezen voor Oudjaar (jaarlijkse traditie) en het was er zoals te verwachten pokkedruk maar aan de kassa ging het razendsnel ! Op de parking ook een drukte van jewelste. Ik laveerde de kar richting auto tot manlief me ineens vastneemt en opzij duwt en terwijl van zijn oren maakt tegen een vrouwelijke chauffeur van nen oto. Anders had ze me geraakt …

Vandaag parkeer ik me op een ruime parking waar het rustig is (niet die van den Delhaize dus) om supersnel het KV binnen te stappen en nog een laatste plaid van Van Kets te kopen met de zegeltjes van den Delhaize (want ik had gezien dat de voorraad zo goed als ju was en de actie loopt bijna ten einde) en ik wou terwijl wel eens goeiendag zeggen tegen mijn broerke die vollen bak bezig is met den opbouw voor Oudjaar op de Markt.

Ik parkeer me zoals altijd op mijn vaste plek, stap uit en wandel rustig richting winkels. Ik voel ineens een auto wel héél dichtbij aan mijn linkerkant en denk dat het iemand is die ik ken, terwijl ik dat denk, voel ik de auto effectief tégen mij rijden en ik kijk meteen naar de chauffeur … diezelfde als gisteren op de parking van den Delhaize …

Man, ik werd woest hé ! En dan heeft ze nog het lef om te zeggen dat ze net opzij reed voor mij .. .DUH !!! Ik heb haar gezegd dat ze beter haar rijbewijs zouden afpakken. Allé jong hoe groot zijn de kansen da ge 2 keer aangereden wordt door dezelfde mens ?????? ADRENALINE !!!!!!!  Ik zou zeggen, als ge nen donkeren Opel Meriva ziet met nummerplaat 1-ECD-043 maak da ge vér uit de buurt zijt !!!!!

Dank U engelbewaarders want voor hetzelfde geld rijdt ze mijn been/enkel of whatever klink over …

 

Leave a Reply

