Secret Santa

 

tess-secret-santa

 

Toen ik vanmorgen de steentjes van onzen oprit hoorde rondvliegen, besefte ik dat dat de pakjes auto was van de Post. Ik vloog uit mijn bed naar beneden om het Secret Santa pakje in ontvangst te nemen. Het was verpakt in een -zoals ik terecht vermoedde- Deauty doosje.

zaadjes van klaprozen in het "kaartje"
zaadjes van klaprozen in het “kaartje”
een mooi gevuld doosje
een mooi gevuld doosje
met glitternagellakjes
met glitternagellakjes
een badbom van Essenza
een badbom van Essenza
smeersels voor ons velletje komen nu zeker van pas !
smeersels voor ons velletje komen nu zeker van pas !
Een Rituals scrub en een mooi rood geurzakje !
Een Rituals scrub en een mooi rood geurzakje !

Het was de derde keer dat ik meedeed en wéér meer dan geslaagd. Bedankt Tess voor de organisatie ! Volgend jaar ben ik er graag weer bij !

En natuurlijk dankuwel aan mijn Secret Santa van dit jaar, haar  blog vind je hier 

Bedankt Annelies !

Leave a Reply

