reünie

Vrijdag in de voormiddag had ik afgesproken met een schoolvriendin van uit de tijd dat ik Toerisme studeerde aan Coloma in Mechelen. Het was geleden van de vorige klas reünie 5 jaar geleden dus we hadden wel wat bij te praten ondanks het feit dat ze een trouwe blog lezer is !

We spraken af in ‘t Goe Gedacht in Haacht. Na een aperitiefke aten we wat en ondertussen taterden we honderduit, herinneringen ophalend vooral van tijdens onze buitenlandse excursies en dat waren er wel wat ! Ongelooflijk hilarisch welke idiote details een mens blijkt onthouden te hebben !

Het zal geen vijf jaar duren vooraleer we nog eens bijpraten want we spraken af om volgend jaar samen naar de Open Deur te gaan van Coloma. Die gaat volgens de website door op 27 april 2014. Dat wordt écht een trip down memory lane !

G. ge weet et hé, als ge nog eens naar de Waasland shopping rijdt, give me a belleken hé !

One thought on “reünie

  1. Belofte maakt schuld dus hier een “comment”.
    Ik had ook al op de website gekeken maar een datum voor de opendeur had ik niet gevonden. Dus die dag reserveer ik alvast in mijn agenda om een portie nostalgie gaan op te snuiven.
    De tijd vloog weer snel voorbij met al dat gebabbel en het ophalen van die leuke herinneringen.
    Prettige feestdagen!
    Grete

    Like

Leave a Reply

