Secret Santa

Mijn Secret Santa ging gisteren op de post. Het is de derde keer dat ik meedoe en ik moet eerlijk toegeven dat deze keer de moeilijkste so far was want Tess (de organisatrice) toverde voor mij een mannelijke blogger uit haar hoed !

Het was ff nadenken, zelfs manlief ff geconsulteerd maar het is me gelukt. Gisteren bracht ik de noppen envelop naar de Post, er zitten 4 leuke spulletjes in … vind ik … ‘k ben hééééél benieuwd wanneer hij van zich gaat laten horen !

En ondertussen is het ook afwachten wie mij gaat verrassen natuurlijk !!!

Leave a Reply

