shop party

Zaterdag na de middag was het zover : de shop party met Het Framroosje én Eviva E!  Kosten noch moeite werden gespaard om van dit event een succes te maken 😉  (dikke vette knipoog !!!)

Eviva E was er al iets na 13u. Ze palmde meteen de helft van de huiskamer in !

Heel de toog en een tafel bezaaid met handtassen !
Heel de toog en een tafel bezaaid met handtassen !
kettingen, armbanden, cava
kettingen, armbanden, cava

Officieel startte het om 15u maar iets na 14u kwam er al een eerste klant binnen (mijn tweewekelijkse donderdag klant) die behoorlijk wat kadootjes kocht bij Het Framroosje.

 

oorbellen
oorbellen
armbandjes, kettingen, ...
armbandjes, kettingen, …

Na 15u kwam de ene na de andere binnen, dikwijls ging er iemand buiten en kwam er direkt erna iemand nieuw binnen. Er is behoorlijk wat volk over de vloer gekomen. Al mijn klanten die ik had uitgenodigd, waren allemaal op post en dat vond ik wel aardig.

 

waar een party tafel voor dienen kan !
waar een party tafel voor dienen kan !
alles werd gebruikt om op uit te stallen !
alles werd gebruikt om op uit te stallen !
ik kreeg een "Alice in Wonderland gevoel"
ik kreeg een “Alice in Wonderland gevoel”
vaste Framroos klanten
vaste Framroos klanten
rustig rondkuieren
rustig rondkuieren
mijn moeder en schoonmoeder in gesprek
mijn moeder en schoonmoeder in gesprek
een klapke, een hapke, een drankske
een klapke, een hapke, een drankske
moeder en dochter
moeder en dochter
Tante C. en Kyara
Tante C. en Kyara

DSCN3867DSCN3868

DSCN3861

De namiddag vloog ! Manlief zorgde ervoor dat iedereen iets te drinken kreeg en ik deed met iedereen een klapke. Dean was naar een verjaardagsfeestje en Kane amuseerde zich te pletter met klasgenootjes op zijn kamer.

Ondanks de grote opkomst was de verkoop volgens beide stand houdsters “gemiddeld”. Volgend jaar wordt het zéker nog bigger and better want er was eigenlijk nog plaats voor een derde standhouder … dus wie weet !!!

Leave a Reply

