Stonemanor

Ook voor Kerst rijd ik elk jaar eens naar Stonemanor om wat candy in te slaan (maar niet voor mezelf deze keer). En ik ben heel fier want ik kocht zelfs geen “Double Decker” voor mezelf om meteen op te vreten, da’s karakter hebben, niet ?

aan de ingang
aan de ingang
op de bovenverdieping waar Santa ging langskomen
op de bovenverdieping waar Santa ging langskomen
Santa zijnen chair
Santa zijnen chair
Christmas deco
Christmas deco
candy boxes
candy boxes
keuze te over
keuze te over
veel te kiezen dus
veel te kiezen dus
deze nam ik niet mee, ge kunt ni alles kope hé !
deze nam ik niet mee, ge kunt ni alles kope hé !
deze wel !
deze wel !
Leave a Reply

