kerst dorp

Elk jaar stond ik met open mond te kijken naar zo van die kersthuisjes, ijsbanen, kabelliften e.d. En telkens liep ik verder.

Tot dit jaar … Met een kortingssticker van 30% kocht ik mijn eerste exemplaar bij Intratuin ergens in november (een huis met een glijdende Santa) en toen kocht ik er meteen een kleintje bij (een huisje), na afgelopen weekend hebben we er dus vier (een kerstboom verkoopstand en een skibaan en kabellift in één) in totaal en ook onze Lego Wintervilla staat er bij en nog één en ander en kaarsjes et voilà ons Kerstdorp is geboren ….

Alles is uitgestald op Dean’s rode rek dat ik geheel ter beschikking krijg voor Kerst (toch zo ne lieve jongen hé dienen Deaniweenie en ook Kerstgek) maar ik vond dat de ondergrond wit moest worden dus ging ik op zoek. Mijn moeder had een goed idee : watten … en dan zeker zo van die dat je kan afplukken, geen make up watten en toestanden maar hydrofiele watten van bij den apotheker. Zaterdag kocht ik één pak om te proberen. Maandag kocht ik het laatste  pak bij apotheek 1 en de laatste 2 pakken bij apotheek 2. Na school was er opnieuw voorraad bij de apothekers en kocht ik nog eens 2 pakken bij apotheek 2 en ze zijn helemaal opgebruikt ! Het is de moeite geworden al zeg ik het zelf.  Dit dorp heeft potentieel en kan nog groeien … (Foto’s volgen zeker nog !)

Leave a Reply

