weekend

Een leuk weekendje was het wel.

Vrijdag na schooltijd naar de kerst open-deur van Villa Fleuri, da’s altijd de moeite, het aanbod is niet héél groot maar we vinden er altijd wat én krijgen 10% korting.

Op zaterdag was er de beauty workshop (verslagje volgt morgen) en uit eten (verslagje volgt woensdag) maar ook kerst shopping. Na de middag trokken mijn moeder en Kane en ik naar Botanica waar de kerstshow opende en daarna ging het richting Aveve waar we eveneens naar de kerstspullen keken maar geen kochten, ik kocht wel low carb bloem (70% méér vezels en dus minder koolhydraten). Op zondag morgen bakten we er brood mee en dat was lekker !!! Verder werd er opgeruimd (speelbakken gesorteerd) en gepoetst.

Na de middag gingen de kids naar de Scouts en hield ik me bezig met de was. De nieuwe kerstspullen staan klaar en ik sta te popelen om aan het hele deco gebeuren te beginnen, er borrelen allerlei ideeën in mijn hoofd, ik zou zelfs uit het magazine “Bloemschikken” iets willen maken.

Leave a Reply

