over lingerie

Milady is een lingerie winkel in Haacht die al jaaaaaaaaaaaaaaaren bestaat en meegaat met zijn tijd (Marie Jo, Prima Donna, Woody, Esprit zijn maar enkele merken) en niet enkel BH’s en undies verkoopt maar ook shapewear, badfrakken en bikini’s, nachtkleding etc. De huidige uitbaatster stopt ermee (wegens pensioen gerechtigd) en startte met een uitverkoop afgelopen vrijdag. Ik trok er naar toe met mijn moeder én de bomma. Eerst dropte ik 4 kids af aan het witloofmuseum (het vierde leerjaar kreeg een rondleiding) en daarna reed ik door naar het afgesproken punt. We kwamen aan nét na openingstijd en de winkel liep al vol … en dan daardoor met een rolstoel (a ja met de bomma in !).

Het duurde ff vooraleer de bomma haar maat werd opgenomen (en ook de mijne want ik zakte ondertussen 2 maten !). Van zodra ik haar maat kende, ging ik richting de juiste bak en pikte er 3 uit (ze moest gewoon witte hebben dus dat was super makkie !) Ondertussen was mijn moeder aan het passen (in de wc wegens te weinig pasruimte voor veel te veel madammen). Ik schoof dan maar ff aan in de plaats van de bomma want er stond een andere rolstoel in de weg. Ondertussen was de winkel eivol en werd er al in dubbele rij aangeschoven om te betalen ! Tja, alle BH’s gingen de deur uit aan 30, 40 en 50% wat zich vertaald in prijzen vanaf 30 euro … da’s dus scoren natuurlijk ! Binnen de kortste keren kon de bomma ook passen en daarna was het gigantisch aanschuiven om te mogen betalen. Zij scoorde 2 exemplaren, de mamma 1 en een undie en ik (de initiatiefneemster) ging naar huis met niets … maar niet getreurd, ik reed vanmorgen tegen openingstijd terug naar daar en scoorde 1 undie, 1 Marie Jo BH en 1 Prima Donna BH voor de ronde som van 100 euro dus ikke  ook content !

Leave a Reply

