Boekenfestijn

Woensdag na de middag reden we eerst richting Brantano om een pakje af te halen (met daarin Geox’en voor Dean en een leuke PJ voor Kane), we bekeken de kerstspullen bij Tuincentrum Verstreken, gingen naar de markt en kwamen in den Delhaize de moeder tegen van mijn ex lief waar ik nen hele klap mee deed. Direkt daarna hoorde ik mijn naam en zag ik een vriendin met haar kids, ook daar deed ik nen babbel mee en die kids van mij die gedroegen zich als engeltjes (die van haar ook trouwens !) Altijd leuk om mekaar eens tegen te komen hé !

We liepen ook de Free Time binnen en bekeken de etalage van de lingerie winkel die vanaf morgen uitverkoop doet.

Daarna reden we langs bomma S. (of moeten we nu bomma Langerheide zeggen ?), ik had vakantie foto’s mee om aan haar te laten zien. Rond 16u reden we door zodat ik na thuiskomst direkt kon bellen naar het ACV. Ik kwam terecht op de algemene dienst in Turnhout, ik deed mijn verhaal en binnen de kortste keren was het opgelost; de betaling is naar de bank verstuurd, ben benieuwd …

Vanmorgen reed ik richting Mechelen naar de Nekkerhallen voor het boekenfestijn. Ik vond 2 Geronimo Stiltons voor Dean, inpakpapier voor verjaardagen en kerst en kerst kadokes ! Ik kocht géén enkel boek voor mij ! Altijd leuk om daar naartoe te gaan want het is er rustig. Best leuk om eens thuis te zijn op een donderdag !

Leave a Reply

