syndicale wantoestanden

Op vrijdag 8/11 bel ik naar  het ACV om te vragen waar mijn centen blijven. Ze zijn enkel bereikbaar  via een algemeen nummer dus je weet niet waar je terecht komt … Beide bedragen stonden klaar om uitbetaald te worden (IGU en EW), ikke blij, dat zou er wel opstaan na 11/11 denk ik dan … Donderdag 14/11 bel ik een tweede keer want nog geen centen gezien, die mijnheer vertelt me dat de elektronische  aangifte (de C131B) ontbreekt … en dat zou me ten sterkste verbazen want mijn werkgever stuurt die elke maand onmiddellijk door. Dus bel ik met mijn werkgever. Die sturen de aangifte op vrijdag nogmaals door per mail. Ik bel een derde keer vandaag, doe mijn uitleg, het blijft lang stil aan de andere kant, er blijken problemen met het computer programma en na een tijd blijkt dat alle gegevens in het systeem staan maar die kerel verbindt me door met Leuven want zij doen de betaling, huh, ik dacht dat ik met “Leuven” aan het bellen was …  Ik kom terecht bij een vrouwelijk persoon die me zegt dat ze vóór half 5 terug belt. Ik wacht nog steeds ….

Da’s bijna elke maand dat ik moet bellen om te vragen waar mijn centen blijven, mijn bijdrage gaat er wel altijd af natuurlijk. Als ik nu nog eens bel, zal degene die opneemt mij antwoord moeten geven en ik vrees dat ik niet helemaal vriendelijk zal kunnen blijven 😦 Administratieve vereenvoudiging, my ass !!!! Het zou moeten vlot gaan via elektronische weg verdoemme maar het tegendeel wordt hier bewezen …

Leave a Reply

