Libelle Winterfair

Vrijdag morgen reden mijn moeder en ik richting Nekkerhallen in Mechelen. Om 10u kwamen we aan en waren de deuren net geopend. Binnengaan ging net iets vlotter dan vorig jaar en ook onze goodiebag hadden we vrij snel bemachtigd (daarin Guylian zeevruchten, theelichten, …) Ik vrees dat het een beetje uit zijn voegen aan het barsten is want het was onmiddellijk pokkedruk en dat was andere jaren pas na de middag het geval.

Heel veel standen waren juwelen, kerstspullen en deco kon je op je beide handen tellen, dat kan nóg beter maar het blijft toch iets om elk jaar naar uit te kijken al is het maar om alle goodiebags en kadokes die je krijgt want als Libelle abo kreeg je nog een zak apart én een handcrème van YR. We aten een broodje (focaccia) met huisgemaakte tonijn en sla en dat smaakte (a ja als ge geen brood ni meer gewend zijt !) Ik paste een kleedje bij E5 mode (nen 38 !) maar was niet helemaal overtuigd.

We hadden allebei wat we wilden en vonden het dan ook niet nodig om werkelijk de laatste stand gezien te hebben, het was ondertussen echt ni meer te doen, ik voelde me op bepaalde momenten een echte “botsauto” dus hielden we het voor bekeken. Volgend jaar komen we graag terug !

mooi maar schandalig duur
mooi maar schandalig duur
leuk voor de birds
leuk voor de birds

 

Leave a Reply

