weekend

Zaterdag na de middag trokken bonneke en ik op kerstboom jacht. Voor het derde jaar op rij gingen we op het veld bij nen bompa nen boom kiezen (en terwijl nen hoop vers mos oogsten voor bonneke die op de kerstmarkt zal staan t.v.v het rusthuis.) Er schoot ni veel meer over, er is een heel veld nieuwe aangeplant maar toch vonden we beide nog een exemplaar ! Da’s al een geruststelling, op 30.11 mogen we hem gaan afhalen !

Daarna trokken we richting BS (Bart Smit) om een deel van de Sint lijstjes af te werken, terwijl gingen we ook ff binnen bij Casa en Blokker om de kerstspullen te bekijken. En ook Kruidvat en den Aldi volgden.

Op zondag gingen beide kids naar de Scouts en ik trok er weer op uit met bonneke zodat manlief rustig kon studeren.

Eerst trokken we naar Intratuin in Aarschot om de Kerstmarkt te bekijken en te profiteren van Kortingstickers van 10, 15 én 25%. Ik kocht een bloempot om de kerstboom in te zetten (want die van vorig jaar staat vol met viooltjes e.d.) en plakte daarop de 15% sticker, de sticker met 10% kwam op een doosje scent chips en de 25% kwam op een kerst huisje terecht. Da’s al enkele jaren dat ik dat keitof vind en daar sta naar te kijken, awel het moest er eens van komen, misschien het begin van een hele collectie … We verpoosden ff in Gaby’s coffeegarden en reden dan door naar Het Gouden Kruispunt om naar de Fun te gaan.

What can I say, I'm a sucker for Christmas !
What can I say, I’m a sucker for Christmas !
knap die uiltjes
knap die uiltjes
maar wel prijzig ...
maar wel prijzig …
en er waren ook echte uilen !!!
en er waren ook echte uilen !!!
die zijn blijkbaar serieus aan het uitsterven ...
die zijn blijkbaar serieus aan het uitsterven …

Rond 16u naderden we het Gouden Kruispunt stapvoets, file tot en met van alle kanten en er stonden al auto’s geparkeerd langs de baan, ik besloot het niet moeilijker te maken en kapte me ook af aan de kant in de berm.

Het was ff zoeken in de winkel en het was er beredruk, we vonden niet alles wat we nodig hadden dus zocht én vond ik assistentie. Bleek dat één van de dingen op Dean’s wenslijst bijna was uitgeput, ik ging naar huis met het allerlaatste stuk !!! We werkten de lijstjes af en gingen gepakt en gezakt terug naar den oto. Alle Sint inkopen zijn achter de rug, oef !!! Vanaf nu kan ik mij volledig focussen op Kerst 😉

Leave a Reply

