Hectic Friday

De werk week verliep zalig, ik had zelfs donderdag avond nóg een huis kunnen kuisen ! Mijn vitamine kuur begint zijn vruchten af te werpen zekers of is het het feit dat ik me bijzonder goed in mijn vel voel misschien ?

Vrijdag eerst een pakje afhalen, den Action binnen springen om wat Sint snoep te kopen, ff langs thuis om die spullen af te zetten en terwijl pipi te doen (da’s het nadeel van zoveel water te drinken …) en hoppa op naar de Colruyt waar ik een bestelling van Collishop kon afhalen (Sint stuff !) en waar ik volop profiteerde van de “extra korting” (ik bespaarde zo maar ff 18 euro !) De voorraad macaroni, spaghetti, wc papier en koekjes werd weer aangevuld.

Terug thuis, geluncht (sla, tomaat, komkommer, zalmsnippers en forel, hardgekookt ei en limoensap) en weer weg, deze keer richting KP (Kinderplaneet) waar ook een deeltje Sint lijst moest worden gekocht.

Samen met de kids Bliksems buiten verblijf leeggemaakt en in het tuinhuis gezet en de tuin wat opgeruimd.

En nu weekend !

Leave a Reply

