dag 3

Naar Carrefour voor verse boterhammetjes en al beleg voor volgende week (want in het we zal het er niet van komen !).

Daarna verder gedaan met foto’s afprinten, ik stond een jaar achter. Elk kind heeft zijn eigen foto album en dat moet onderhouden worden en dat was er een tijd niet van gekomen … Ondertussen ben ik bij tot eind februari 2013, da’s afgeprint én ingeplakt in beide albums. Augustus tot heden is afgedrukt. Ontbreekt nog vanaf 9 maart tot eind juli maar ik moest stoppen wegens geen inktpatronen en papier meer. Maar een groot deel van de achterstand is weggewerkt !

Ondertussen draaide ik enkele wasjes (a, ja wegens niet thuis tijdens het we), die werd opgeplooid én weggelegd en terwijl streek ik ook nog enkele kledingstukken (bah, da’s echt ni tof zelfs ni met een nieuw stoomstrijkijzer) want ik wou bonneke daar nu niet mee belasten. Het was ni zo veel dus viel het al bij al nog mee.

De kids speelden braafjes met auto’s en keken naar Mega Mindy.

Leave a Reply

