Herfstvakantie : dag 1

Na een stormachtige nacht (de wind floot langs de muren en de regen kletterde tegen de vensters) werden de kids al wakker om 7u30 (dank u klote winteruur !)

In de voormiddag reden we naar de bieb, Kane is nu ook lid en kan nu  boeken uitlenen. Ik was superblij met  “Lekker Lang  Jong” volgens het zandloper principe, ik had em nog vastgehad in de Standaard en nu kan ik hem 4 weken gratis lezen 😉 Ik had vanmorgen gezien dat ze hem hadden én dat hij aanwezig was.

Daarna reden we door naar mijn diëtiste waar ik braafjes de weegschaal op ging, mijn vetpercentage lag nooit zo laag (31%) net als mijn BMI (26) Wéér 2,2 kilo vet wég ! Nog 2 weekjes aan deze tred verder doen en dan gaan we een stapje verder.

Mijn auto werd helemaal gestofzuigd en opgerommeld (een zakje vuilnis kon nog net mee met den Di(e)ftar).

Ik rommelde onze kleerkast helemaal op/uit, een deel kleding verdween richting spullenhulp zak en een ander deel naar de rommelmarkt voorraad. De kids werkten aan hun Sint lijstje en keken naar Ketnet.

Leave a Reply

