ontsnapt ?

Donderdag avond was ik meurreg, ik kreeg keelpijn en voelde me ineens super belabberd en zo moe. Nochtans was het een verrassende werkdag geweest. Mijn ochtendklant had haar hart uitgestort met daarbij een traan, mijn vermoeden was juist, ze is ontslagen en is op zoek naar ander werk. De manier waarop ze ontslagen werd is een horrorverhaal wat ze niet verteerd krijgt. Mijn laatste klant van de week is voor mij steeds “uitbollen”, het is daar altijd héél proper dus niet al té vermoeiend, StuBru vollen tuup open en poetsen maar !

Ik kroop op tijd in mijn bed en werd tegen vier uur wakker met serieuze keelpijn, toen manlief enkele uren later vertrok, legde hij on line een afspraak vast bij onze huisarts (die ondertussen al aardig bekend wordt wegens “huisarts” van “Het Lichaam van Coppens”) Veel keuze was er niet meer, het werd 16u40. Da’s dus typisch voor mij hé, ik ga in geen maaaaaaaaaaaaaanden naar de dokter en dan ineens een paar keer op enkele weken tijd (vorige week oren uitspuiten op maandag en vrijdag bloed laten trekken, maandag gebeld voor de resultaten en die waren tip tip in orde)

Mijn bloeddruk was laag, 10/7 die is altijd laag maar dit was toch héél laag maar ik duizel niet dus geen probleem, het ff rustig aan doen is wel aan te raden. Mijn keel ziet rood en er is slijm aanwezig (dat had ik zelf ook al gevoeld) dus kreeg ik zuigtabletjes voorgeschreven en ook weer een sinuskuur (die doen ook weer pijn sinds vanmorgen) Tja het hangt ook allemaal aaneen natuurlijk : oren, keel, neus, ogen 😉 Ik neem nu 1,5 maand extra vitaminen en een supplement. Door zoveel gewicht te verliezen is mijn weerstand wsl een stuk minder. Denk wel dat ik dankzij die pillen aan iets ergers ben ontsnapt. Normaliter neem ik géén vitamines want in het verleden bleek ik altijd serieus ziek te worden als ik aan een kuur bezig was …

Mijn grote uitdaging is ondertussen voor de volle 100% geslaagd : ik weeg sinds woensdag 69,8 kilo voor 1,63 !!!! Manlief heeft het dus aan zijne rekker en moet stoppen met roken. Zijn idee, zijn voorstel … maar ik moet eerst bewijzen dat ik stabiel kan blijven, mijn absolute doel is 66 kilo … benieuwd of ook dat zal lukken en voor diegene die moesten ongerust worden : ik zal geen anorexieke worden, wees gerust want daarvoor eet ik té graag en braken ligt totaal niet in mijn natuur, als ik overgeef ben ik een week mijn stem kwijt 🙂

                               

One thought on “ontsnapt ?

Leave a Reply

