gewonnen !

Dean had vandaag een waardebon twv 5 euro van De Standaard Boekhandel bij die hij gewonnen heeft met de affichen wedstrijd van tijdens de grote vakantie. Ik was er nochtans van overtuigd dat het zéker niks ging worden deze keer omdat beide tekeningen niet echt hoogvliegers waren ! ‘T is trouwens al de tweede keer dat hij wint want hij won al een keer toen hij in het eerste leerjaar zat !

Kane had vandaag “medisch onderzoek” en kreeg een inenting (poliomyelitis, difterie, tetanus, pertussis) en heeft hier geen last van. En zo vliegen de dagen voorbij ! Als alles meezit ben ik de ganse herfstvakantie thuis ! Momenteel ben ik enkel zeker van donderdag …

Mijn gewicht is nooit zo laag geweest als nu, binnen dit en enkele weken staat de teller op 6* !!! Dé grote uitdaging wordt dan om die 7 nooit meer te zien verschijnen, afvallen op zich is niet écht moeilijk dat bewees ik de laatste jaren wel meer …

Leave a Reply

