De toekomst is wat je toe komt

Een van de wijsheden die ik voor het eerst hoorde van mijn schoonmoeder en ik moet zeggen dat klopt, het overkwam me al meermaals dat ik aan die uitspraak dacht nadat er iets gebeurde. En ook dat bepaalde dingen zichzelf wel zullen uitwijzen of zullen oplossen.

Zo dacht ik vorige week eraan te mailen naar de firma waar ik mijn professionele aftrekker kocht 3,5 jaar geleden want de rubber is versleten. Op woensdag had ik nog geen antwoord gekregen en net toen ik dat dacht kreeg ik een telefoontje van de vertegenwoordigster die niet zover hier vandaan woont. Zo zijn er nog wel dingen die ik zou kunnen neerpennen maar da’s misschien voer voor een andere post.

Morgen oktober, het gaat vooruit ! Twee weekends geleden werd onze tent opgeborgen in de kelder en ook ons zwembad werd leeggelaten, afgekuist en opgeborgen (Boom als jullie geïnteresseerd zijn in ons exemplaar ???? want ons nieuwe exemplaar dat werd gerecupereerd van een collega van manlief is al in ons bezit !)

De kids gingen gisteren voor de allereerste keer in hun carrière naar de Scouts in een naburige gemeente, een vriend van Dean ging mee. Na afloop was het bang afwachten hoe het geweest was … ze vonden het alledrie leuk en gaan a.s. zondag terug ! Als ze dan nog enthousiast zijn, worden ze officieel lid en moeten er aankopen gedaan worden (das en shirt en voor Dean een hemd).

Mijn vakantie aanvragen zijn goedgekeurd dus dat zijn leuke vooruitzichten.  En die fameuze 6 op de weegschaal die komt er, we doen ons best om er te raken tegen mijn volgende verjaardag (da’s in november ) we zijn niet meer zóver af …

Ik won via Sprinkles on a cupcake

een Lays smaakpakket met daarin 4 zakjes van de drie finalisten : Cocktail Andaluz, New York Hotdog en Honey Glazed BBQ ribs. Super, mijn pakjes mogen nog ff aan de kant wegens no carbs !

Voor de rest kabbelt ons leventje rustig voort !

One thought on “De toekomst is wat je toe komt

Leave a Reply

