leuke vooruitzichten

Vandaag lag de brief van het gemeentehuis uiteindelijk in de bus en die bleek gisteren pas verstuurd … en wat er in staat als resultaat is dus crap, bullshit, larie en apekool nl. 8/20 kan écht niet maar ik zet het van me af en kijk uit naar wat er nog te gebeuren staat !

De werkweek zit er weer op ! Blijkt dat ik nog 51 u congé staan heb ! Die heb ik ff leuk verdeeld en mijn aanvragen worden maandag ingediend. Er staan de komende maanden weer zoveel leuke dingen op het programma. Herfst en winter zijn voor mij persoonlijk mijn favoriete seizoenen misschien omdat ik geboren ben in november ? Gezellig in de zetel zitten onder een tv dekentje, kaarsjes die branden, de dagen die korten, mij kan je er niet mee straffen, integendeel. En dan de kerstperiode, één van de hoogtepunten van het jaar !

One thought on “leuke vooruitzichten

Leave a Reply

