ditjes en datjes

Zondag in de voormiddag bezochten mijn moeder en ik de hobby beurs in de Nekkerhallen ; het walhalla voor alle creatievelingen onder ons : het bezorgde mijn moeder alvast een “Alice in Wonderland” gevoel ! Ikzelf vind het ook wel interessant om te kijken of er iets nieuws is en ik was vooral benieuwd naar het zelf maken van ringen, ik kocht dan ook een ring gemaakt van knopen én een glas cabochon met de afbeelding van een poes die ter plaatse werd geplakt door een Franse madam. Haar website hou ik alvast in de gaten !

Verder kwam ik ook toevallig te weten dat mijn sollicitatie avontuur er op zit ! Géén tweede ronde dus en daar ben ik helemaal niet rouwig om en ook de job zelf is toch écht niet mijn ding bij nader inzien !!! Maar ik ben wel benieuwd wanneer de brief met het resultaat in de bus komt te zitten want ik ben toch wel zeker dat ik erdoor ben of misschien hanteren ze een ander systeem, soit … er zal me iets leukers te wachten staan in de toekomst !

Ik ging op zoek naar bloesjes met lange mouwen want die heb ik totaal niet buiten fleeces en die kan ik toch ni altijd aandoen ! Dus ik naar de Zeb waar ik naar buiten kwam met een bloesje met korte mouwen van Amazing Astrid ! En een winterjas. Bij C&A kocht ik dan weer een gevoerde broek voor Kane en een “Loop” sjaal, regel nummer 1 : ga nooit gericht op zoek naar iets want dat mislukt keer op keer !

De laatste rechte lijn richting 6 als eerste getal op de weegschaal is nu definitief ingezet, dat wil zeggen dat uit eten gaan voor mij momenteel uitgesloten is wegens onmogelijk maar korte pijn, vanaf november zal ik weer alles mogen eten … small price to pay !

We zijn weer klaar voor een leuke, nieuwe werkweek !

Leave a Reply

