week overzichtje

Mijn laatste 16u werkweek zit erop, vanaf volgende week is het terug 19u en da’s lang geleden ! Ik maakte telefonisch kennis met mijn nieuwe woensdagklant (in Werchter) en dat lijkt mee te vallen, da’s altijd bang afwachten, haar huis ligt er vuil bij want er is een serieuze poetsachterstand, lijkt een kolfje naar mijn hand, ik zal mezelf vooral moeten intomen denk ik.

Dean neemt volgende week deel aan de veldloop (4de, 5de en 6de leerjaar nemen deel) en had moeten “oefenen” op school met zijn turnpantoffels … Dus reden we vrijdag na school door naar den Brantano om een paar loopsloefkes en die vonden we gelukkig aan een mini prijsje, het werd een paar Reeboks.

Bonneke en ik gingen op vrijdag langs bij Het Framroosje (ik moest er ringen afhalen die ik nog tegoed had als beloning voor mijn assistentie vorig weekend) en we stapten ook binnen bij Eviva E. Da’s een klein winkeltje met een hele aangename madam  waar je jezelf serieus kan verwennen met handtassen, portemonnees, sjaals, juwelen en nog veel meer. Ik kreeg van bonneke een prachtige zilverkleurige ring en liet een riem opzij leggen. Je kan er enkel cash betalen en ik ga altijd binnen zonder cash geld (uit “zelfverdediging” want er is altijd wat moois !).

Verder hield ik me deze week bezig met googlen op “taal en spelling testen” en bezocht ik geregeld de website van Haacht, kwestie van een beetje voorbereid te zijn voor de eerste selectie ronde die zaterdag plaatsvond. Het was lang geleden dat ik me in een examen situatie bevond. We kregen een half uur om alle opgaven op te lossen, de taal en spelling test was vrij makkelijk, op de kennis van Haacht test scoor ik toch zéker de helft denk ik. Ik zal maar beginnen studeren voor ronde 2 !

Daarna reden we naar Intratuin(zodat we onze kado cheque konden gebruiken) om een binnenhok te kopen voor Bliksem, we kochten er meteen een binnen ren bij zodat hij toch wat kan rond hossen als hij binnen zit.

Leave a Reply

