hello goodbye

Vandaag de laatste keer langs geweest bij de LBB (LoopBaanBegeleiding) want ik weet nu wel wat me ligt en niet ligt en wat ik wil en niet wil etc. Mijn begeleidster was het helemaal eens met mij maar ik mag in de toekomst nog wel langskomen of mailen als ik vragen heb of CV advies wil of dergelijke.

Terwijl ik in het gemeentehuis was om mijn C3 documenten te laten afstempelen, sprak ik met de personeelsverantwoordelijke, de gegadigden voor de jobkes zijn al gehalveerd, wauw, dat diene sollici procedure mail zo nen impact ging hebben, had ik nu ook weer ni verwacht !!!! Dat wil zeggen dat ik een dikke 99 concurrenten heb, vermoed ik.  Volgende week zaterdag om 9u smijt ik mij voor de volle 100% in de eerste sollicitatie ronde !!!!

Ozo Heppie  koopjes gedaan voor beide kids, benieuwd of de lange broeken voor Dean passen, verder een hoop long sleeves met toffe prints waaronder ééntje van James Dean voor Kane !!!

 

Leave a Reply

