week 8

Maandag repte ik me richting Tremelo naar Kreatos om mijn haren te laten behandelen. Tegen openingstijd was ik daar zodat ze direkt konden beginnen ! Twee uur later was ik weer buiten : den uitgroei is weg en ik kreeg een total repair masker (mijn haar ziet af door de zon én het zwembad en dat zal er eerstdaags niet op verbeteren …). Volgende keer gaan we dan voor 2 kleuren !

Na de middag kwam Stef spelen terwijl zijn mama naar de kapper ging. Verder werd al één en ander verzameld voor de valiezen en manlief bracht onze medical supplies kit in orde.

Dinsdag ging ik een ganse dag werken. Ik ben volop bezig met het klanten ronselen voor de woensdag, want vanaf oktober zou ik weer 19u willen werken dus dat wil zeggen op woensdag 3u en dan liefst natuurlijk bij mensen in eigen gemeente zodat ik de kids kan afhalen aan school. I’m working on it, benieuwd of de puzzel netjes in mekaar zal vallen !

Woensdag reed ik naar de Spar met Kane en maakte ik “goede voornemens voor september”. Na de middag had ik afspraak bij Beau-T   om mijn wenkbrauwen te finetunen en gellish op mijn nagels (ik koos voor bordeaux met een glitterke in) en normaliter ook een wax van de bikinilijn maar … de haartjes waren te kort … dus no wax dus zal ik me moeten behelpen met mijn scheermes op vakantie ! Ergens vond ik het niet erg want dat doet wel wa zeer vermoed ik !!!

Donderdag werkte ik nog 4u in de voormiddag mét rubberen handschoenen aan van Vileda (a, ja met mijn “nageltjes” ;-)). In de namiddag ging ik langs bij mijn werkgever om mijn maaltijdcheques op te halen. Ik buste documenten bij het syndicaat en ging naar de markt in BMB om mijn bestelling af te halen bij Het Framroosje

Vrijdag werd het huis opgeruimd én gepoetst, de laatste details werden ingepakt en was het wachten op de taxi van Thomas Cook die ons naar de luchthaven zou brengen !

Leave a Reply

