week 5

Maandag in de voormiddag reden we naar Intratuin, ik zou nog 2 vlinderstruiken willen planten maar die waren daar niet te vinden … ik ging met een vrij lege kar naar den oto ! We zagen er een superschattig dwergkonijntje met hangoren in zwart/wit én ik ontdekte dat er binnenverblijven te koop zijn in “appartementvorm” ttz met 2 verdiepingen. Toch nog eens laten bezinken …

We kregen 2 logés voor de nacht nl. Peter P. en nichtje K. De tenten bleven leeg want er was donder en bliksem.

Dinsdag ging ik werken terwijl bonneke op de kids paste, K. moest niet naar het speelplein en kon de ganse dag spelen, knutselen en zwemmen met Dean en Kane. Knutselfee bonneke bedacht iets met kurk :

DSCN2828 (Large) DSCN2841 (Large) DSCN2852 (Large)DSCN2824 (Large)DSCN2825 (Large)DSCN2844 (Large)DSCN2845 (Large)

Woensdag besloot Kane voor een half dagje mee te gaan naar het speelplein met K. Ik vervulde wat administratieve verplichtingen (planning halen bij HH en papieren in de bus steken bij het syndicaat) en zoals elke woensdag werd er geshopt bij SPAR. Na de middag kwamen de Keyaerts sisters zwemmen !

Donderdag trokken we naar Duitsland naar Moviepark Germany (apart verslag volgt !)  Op vrijdagavond kwamen we terug en namen we een plons in ons zwembad.

Zaterdag werd er héél lang geplonst terwijl ik de bovenverdieping kuiste, ‘s avonds klein bbqke onder ons viertjes.

Zondag had Kane zwemles. Net voor de middag reden we naar Intratuin om een klein hapje te eten in  Gaby’s Coffee Garden, daarna kochten we in Intratuin Aarschot twee dwergkonijntjes, yep het exemplaar waarop ik maandag verliefd werd !!! En een soortgenootje.

Fluffy
Fluffy
Daantje
Daantje

We kochten meteen een buitenverblijf, wat vloerbedekking en korrels.

En toen zat ook week 5 er al op !

Leave a Reply

