overleefd !

Als ik héél eerlijk ben, stond ik niet te trappelen van enthousiasme om zondagavond in de tent te blijven slapen. Waarom niet ? Goh, door een slechte herinnering van 22 jaar geleden misschien ? Of ben ik gewoon een verwend nest geworden dat gewoon is om in een supergoed bed te slapen ? Mede door manlief en de kids natuurlijk beet ik door !

Al bij al is het nog goed meegevallen, zo goed zelfs dat ik het zeker nog een keertje zal doen. Ik had gehoopt dat het ‘s nachts frisser zou zijn. Ik las eerst nog een tijdje, binnen de kortste keren lagen zij allebei te ronken (ik lag in het midden). Zodra ik het lampje uitdeed, hoorde ik muggen zoemen en da’s het laatste wat welkom is in een kleine ruimte. Ik deed dan ook meteen de lamp terug aan en zocht heel de tent af maar vond/zag niks vliegen dus kwam het geluid van buiten …

Na een tijd hielden ze op met zoemen, er passeerde een hele resem vliegtuigen (die toch een pak luider klinken zo onder de bijna blote hemel), achter ons bij de buren vlak achter de haag was er een stevig conflict tussen enkele poezen en ook bij onze andere buren was er één of ander (liefdes)conflict want daar werd weer met deuren geslagen en flink wat heen en weer geroepen. Uiteindelijk viel ik dan toch in slaap om wakker te worden om half 5 voor een pitstop, Kane moest ook dus gingen we samen ff naar binnen om een plasje te doen.

Opstaan deden we iets na achten !

Leave a Reply

