Week 1

van de grote vakantie zit er al op !

Maandag na de middag brachten we Kane naar het gemeentehuis in Haacht waar hij deelnam aan een Grabbelpas activiteit : de brandweerkriebel van 13u tot 16u. Hij had zich geamuseerd, de échte brandweer was langsgeweest en ze mochten allemaal mee de lucht in met de kraan ! Ik verstuurde een sollicitatie per mail, benieuwd wanneer ik hier iets van hoor, ik heb in ieder geval mijn best gedaan om er geen saaie bedoening van te maken, met dank aan diegene die me geholpen hebben !

Dinsdag was het voor mij werkendag. Bonneke paste op de kids, ‘s avonds konden ze naar hartelust plonsen in den Intex samen met papa.

Woensdag ging ik bij mijn vaste lingerieshop langs om te grabbelen in de “BH bakken” en ik scoorde weer 2 Marie Jo L’aventure exemplaren die ferm afgeprijsd waren. De “volle” prijs vind ik echt teveel maar zo’n soldeke is perfekt !!!

Koning Albert verkondigde dat hij troonsafstand deed en Astrid & den John gaan scheiden !  Kortom er kan véél gebeuren op één dag tijd !

Donderdag was werkendag, de kids plonsten weer samen met papa.

Op vrijdag gingen we boodschappen doen naar de Colruyt en sprongen we ff den Delhaize binnen om voor mij ijs te kopen met Stevia ipv suiker. Daar stikte het van de Ollanders die inkopen deden voor Werchter (bokes, cola, chips, bier, brood, …  Ik herschikte beide kids hun kleerkasten, vond nog wat kleertjes die goed zijn voor spullenhulp én de rommelmarkt. De kamer van Kane werd helemaal opgeruimd, speelgoed gesorteerd en in bakken gestoken en zijn bed staat weer in zijn kamer, benieuwd of hij er binnenkort daadwerkelijk eens gaat in slapen !

‘s Avonds gingen we voor de eerste keer de beestenboel van een klant eten geven en dit gedurende drie weken. Elke dag kunnen we onze afval kwijt aan de kippen en hopelijk krijgen we -net als vorig jaar- wat eitjes in return !

Zaterdag was een schitterende dag : de kids hun “girlfriends” kwamen zwemmen van twee tot vijf. Ik genoot ook van het water (wat wil je met een watertemperatuur van 30°C !!!, net een jacuzzi enkel de bubbels ontbreken nog ;-))

Ik vond een badpak én bikini in de winkel waar ik eerder BH’s scoorde. We aten buiten fritjes van de frituur en gingen daarna weer de beestenboel eten geven én een stukje van de fotozoektocht afleggen. Manlief is hier bijzonder goed in terwijl ik de helft gewoon voorbijrijd …

En toen was het zondag ! Apart verslag volgt !

One thought on “Week 1

Leave a Reply

