LBB

Maandag morgen om 9u had ik afspraak met de LBB (LoopBaanBegeleiding) en het wordt stilaan interessant, ik had huiswerk moeten maken en dat hebben we samen een beetje overlopen. Ik had lijsten gekregen waarop ik moest aanduiden wat op mij van toepassing was. Het ging over drie lijsten : kwaliteiten, vaardigheden en loopbaanwaarden.

Niet zo makkelijk en dan vooral de lijst met loopbaanwaarden vond ik moeilijk. Ik vind het ook moeilijk mezelf onder te verdelen in kwaliteiten maar uiteindelijk ging ik voor spontaan, zelfstandig, enthousiast, betrouwbaar, hulpvaardig …

Ik ben te bescheiden was de conclusie van diegene waar ik mee afgesproken had (da’s altijd dezelfde mevrouw trouwens), ik heb volgens haar een “mooi” CV met heel wat ervaring. Ander werken vinden is theoretisch absoluut géén probleem maar dan moet ik mijn prioriteiten wsl wat bijstellen maar wil ik dat ? Een samenvatting van deze lijsten wordt nu doorgestuurd naar mij en dan zal ik deze moeten laten invullen door mensen die me kennen, benieuwd naar de resultaten daarvan !

Volgende afspraak op vrijdag 9 augustus om 10u30.

One thought on “LBB

Leave a Reply

