overleefd !

Donderdag werkte ik voor het eerst in 10 maand nog eens 8u … Ik wist dat het zwaar ging zijn wat de vuilfactor betrof : mijn vervangers werken niet zo efficiënt als ik en er was niet altijd of zelfs geen vervanging geweest … Huis 1 was één en al chaos, daar zijn ze nog niet gewend aan het feit dat alle partijen nu iets na zevenen het huis uit moeten (wegens verandering van werk van de papa) dus jassen op de grond, alle ontbijtspullen nog op het aanrecht … Ik deed dit huis tevoren in 3 u en krijg nu een uur extra en die had ik deze keer nodig, vanaf volgende week zal het rustiger werken worden.

Huis 2 was niet rommelig maar vuil waarschijnlijk ook het gevolg van mijn afwezigheid maar alles is bijgewerkt. Hier kan ik het altijd rustig aan doen maar het moet wel gepoetst worden natuurlijk ! Ik was blij toen ik gedaan had, mijn elleboog doet niet méér pijn dan tevoren, het is eerder mijn rug die opspeelde wsl doordat ik totaal niet met mijn houding bezig was.

Conclusie : een goed gevoel want ik heb die huizen in zekere zin wel gemist, ook leuk om te zien wat er is veranderd (nieuwe meubelen, deco, aanplantingen e.d in de tuin) en bij beide klanten een “welcome back” note ! Blij dat die elleboog voorlopig geen hindernis vormt zodat ik in alle rust op zoek kan blijven gaan naar een degelijk alternatief.

Leave a Reply

