assistente

Vorige zondag ging ik mee met Het Framroosje

als assistente om te helpen en de boel in de gaten te houden (want er durft al wel eens iets te verdwijnen). Ik ben één van haar die hard fans en was één van de eersten die haar juweeltjes kocht. Ze pikte me op alhoewel het in mijn eigen dorp was. Best wel eens leuk om te doen, zo merk ik weer bij mezelf dat ik over enig commercieel talent beschik. De opkomst was schraal en het was een rare verkoop en dan kom ik nog mijn ex-lief tegen van zoveel jaren geleden. Kerel is serieus oud geworden 😉 Maar ik wil wel nóg mee want het is leuk en plezant !

Leave a Reply

