update

Maandag ging ik langs bij de controle arts. Ik voelde me net alsof ik een examen moest afleggen, zo nerveus man, ni te doen. Ik had mezelf voorgenomen om rustig te blijven maar toch mijn gedacht te zeggen en dat heb ik ook gedaan, ik kreeg een verlenging voor 3 weken, vanaf 1 juni vlieg ik dus van de CM en moet ik mijn normale werkregime hernemen. Dat mens had vanaf dag 1 geen interesse in mijn verhaal. Aangepast werk is haar diagnose, tja als ge in een droomwereld leeft, zou dat kunnen maar Utopia bestaat niet zover ik weet dus blijft een mens realist ! Moest ik weten wat ik nu weet, had ik voor een andere mutualiteit gekozen indertijd maar soit !

Concreet zou dit betekenen dat ik terug 19u aan de slag ga maar dat zie ik echt niet meer zitten in deze job. Ik ga proberen 16u te werken in 2 volle dagen dus dinsdag en donderdag maar ik vrees vooral voor die donderdag (2 huizen op 1 dag), dat houdt mijn elleboog niet uit maar we zien wel waar we uitkomen.

Woensdag kreeg Kane zijn tweede zwemles en ging hij dus weer mee met zijn klasgenoot. ‘s Avonds hadden we OC voor Kane. Hij doet het goed in de klas, we concludeerden hetzelfde als zijn meester dus dat zit snor, eind deze maand krijgt hij nog wel contrabas testjes maar eender welk resultaat daar uit komt, Kane gaat naar het eerste leerjaar in september.

Donderdag had ik een off-day van formaat en was ik enorm blij toen mijn werkshift er op zat want ik had geen energie … Na school namen we bovenvermelde klasgenoot samen met zijn fiets mee naar huis zodat de mama rustig naar het OC kon gaan. ‘s Avonds belde ik even naar K. om te checken wat er mis met me was : weeral pure zelfsabotage, niet meer geaard, polariteit verkeerd etc. niet te verwonderen dat ik me zo slecht voelde. Ik kroop in mijn bedje om half 9.

Vanmorgen voelde ik me al een pak beter maar nu voelt mijn rug weer zwaar aan. Ik had afspraak bij de LBB (LoopBaanBegeleiding) en kreeg een pak huiswerk mee, hopelijk kunnen we zo uitvissen waar ik echt goed in ben en wat ik écht wil. Volgende afspraak op 3 juni. Ik ging terwijl binnen bij “Het Poetsbureau” om te informeren of ze toevallig geen admin kracht nodig hadden. Ik kwam weer nét te laat want er begint volgende week iemand … Het is dat het zo moet zijn en dat er voor mij nog wel ergens iets in het verschiet zal liggen zeker 😉

Leave a Reply

